Urbanismu

Arquitecta Municipal Lucía de Diego Barbón

Atención al públicu llunes ya miércoles de 12:00-14:00h. Solicitar previa cita:

  • Teléfonu: 985751057.
  • Corréu electrónicu: raquel@ayto-grado.es

Catálogu Urbanísticu de Grau

Consulta el Catálogo Urbanístico, documentos en formato PDF

Plan Xeneral d'Ordenación

Consulta el Plan General de Ordenación Urbana de Grado en formato PDF

Consulta el Plan General de Ordenación de Grado, en el visor del registro único de planeamiento del Principado de Asturias.

Urbanismu en Rede

El Visor d'Urbanismu en Rede ye un sistema d'información orientáu hacia la xestión, análisis, edición ya consulta de la información xeoespacial. Ta fundamentáu na centralización de toa la información xeográfica y, en xeneral, de toa la información con un componente espacial nun repositorio común, permitiendo l'accesu a datos espaciales dende un entornu áxil ya sencillu. Ta basáu nuna Arquitectura Orientada a Servicios Geoespacial (Geospatial SOA) que constitúi'l soporte d'una infraestructura de Datos Espacial, nel que se despliegan una serie de servicios de mapas, de localización y urbanísticos qu'ufierta al usuario distintas ferramientas de visualización del plantegamientu urbanísticu.

NOTA IMPORTANTE: La información mostrada nun tien caráuter vinculante ya requier la confirmación por parte de los técnicos competentes en la Gerencia Municipal de Urbanismo. Su disposición na rede oriéntase a facilitar la consulta.

Visor Xeográficu: http://urbanismo.i-cast.es/Grado

Información sobre'l Informe de Evaluación d'Edificios