Estas en:

Transportes

El conceyu de Grau dispón d'una completa rede d'infraestructuras ya servicios, con capacidá pa satisfaer las demandas básicas que turistas ya visitantes avezan requerir.

Carreteras

El conceyu ta comunicáu col restu de la rexón al traviés de l'autovía A-63 "Uvieo - La Espina" ya la carretera nacional N-634 que xune Donostia con A Coruña.

La Rede de Carreteras de la Comunidá Autónoma xune Grau con Pravia, col aeropuertu ya con Avilés, al traviés de las comarcales AS-235 ya AS-237.

Dende la villa de Grau llégase a los distintos núcleos rurales pola Rede Local, a la vez qu'existen ramales d'interconexón ente las distintas vías pa facilitar la comunicación. Na actualidá, existen carreteras ya caminos asfaltaos que llegan a tolos llugares del conceyu habitaos.

Taxis

Grau cunta col serviciu de taxis que tienen parada fixa na villa de Grau.

Teléfonu: 985 75 02 95 (RADIOTAXI-GRAU)

Ferrocarril

Grau cunta con una estación de ferrocarril de la empresa RENFE na llinia Uvieo - San Esteban (F-7) ya na llinia rexonal Uvieo - Ferrol. Pa obtener información de los horarios hai que dirixise al sitiu web de la empresa FEVE, http://www.feve.es.

Tresportes públicos

El conceyu cunta col serviciu d'autobuses de la empresa ALSA, pa comunicase con Uvieo ya'l restu de la rexón. Pa conocer los horarios hai que dirixise al sitiu web de la empresa, http://www.alsa.es.

Folletu Horarios ALSA 2017, Uvieo - Grau

Por outru llau, existe un serviciu d'autobuses de la empresa TRAVIBUS con Avilés.

Los núcleos rurales cuntan con transporte colectivu pa desplazase a la villa solo los días de mercáu (miércoles ya domingos).

Aeropuertu

La distancia al aeropuertu yá de 31 quilómetros pola comarcal AS-235.