Villa Ganda

Edificación de estilo modernista, construida por el indiano D. Juan Granda, emigrante a Cuba, a finales de la década de 1870. Está rodeada por una verja de hierro forjado, en la que podemos ver las iniciales del propietario.
Se trata de una edificación de planta rectangular y dos pisos, con cuerpo central resaltado de tres plantas, que sobresale del resto de la edificación al colocar, en sentido ascendente, la puerta de acceso a la vivienda y dos balcones, uno por piso, con antepecho en voladizo.
El resto de los muros se recorren por vanos adintelados colocados en forma simétrica, ventanas en el primer piso y balcones enrasados en el segundo. Los muros, a excepción del posterior en el que aparece la característica galería de madera son de sillar.
Parece ser que cada uno de los sillares está numerado y que existe un plano guía para volver a colocarlos en la misma posición, en caso de que se decidiese trasladar el edificio de su ubicación actual.



Esta edificación d¿estilu modernista, que mandó construyir D.Juan Granda, emigrante a Cuba, nos caberos años de la década de 1870, ta arrodiada por una verxa de fierro forxao na que pue lieese'l so nome.
A lo que paez, caúna de les piedres coles que se compunxo la casa ta numberada y hai un planu-guía p' armales por si a daquién-y pruyera dalgún día treslladala pa otru llugar.
Ye de planta rectangular con dos pisos; tien un cuerpu central resaltáu de tres plantes que destaca del restu la edificación al poner, en sentíu ascendente, la puerta d¿entrada a la vivienda y dos balcones, unu en cada pisu, con petriles voladizos.
El restu los murios recuérrense per vanos con montantes allugaos de manera simétrica; tien ventanes nel pisu d¿abaxo y balcones al mesmu altor nel d'enriba, con teyaínos que tán molduraos sobre pequeñes sofites a mou de repisines.
Tolos petriles son d'obra y los murios de sillar, a nun ser el d¿atrás onde apaez la carauterística galería de madera.