Estas en:

Sala 5. Colección de cámaras fotográficas de Corsino Fernández Fanjul

Localización: Segunda planta del museo Villa ya Mercáu (Palacio de Fontela. Calle eduardo Sierra, 10. Grau/Grado). Contacto: 636 90 90 88 - turismo@ayto-grado.es

La Colección de Cámaras Fotográficas Históricas Corsino Fernández Fanjul muestra la evolución del invento de la fotografía y los pasos que este arte siguió hasta nuestros días a través de 250 cámaras y otros objetos relacionados. El coleccionista realiza visitas guiadas gratuitas a esta sala el primer domingo de cada mes a las 12h.

 

Web de Corsino Fernández


 

 

 

 

 

 

 

 

 

INFORMACIÓN DE LA SALA N'ASTURIANU 

Nesta sala, el Conceyu Grau espón una amuesa de lo que, por problemas d’espaciu, nun ye tovía un muséu dafechu (que ta en proyectu pal futuru).

Eiquí vamos poder ver la evolución del invento de la fotografía ya los pasos qu’esti arte siguió hasta llegar a los nuesos días, nas cámaras de los teléfonos móviles, ya que gracias a estos aparatos electrónicos con fotografía dixital, tornóuse nel arte más social ya espardíu del mundu.

Lo qu’eiquí s’espón yá una parte de los fondos que fan parte de la colección de Corsino Fernández (espónense unas 250 piezas de las aproximadamente 1000 que forman la colección completa). Trátase d’una colección didáctica que nos amuesa la evolución de la fotografía ya las sous cámaras, y espón piezas usadas, qu’abarca namás hasta’l final de la fotografía química, arxéntica ou tradicional, referío únicamente a las cámaras mecánicas. Nun consideramos eiquí como piezas de muséu las cámaras electrónicas ou dixitales polos sous problemas d’usu, yá que van alimentadas con pilas electrónicas, ya hailas de menos de 20 años que yá nun se fabrican las sous baterías, polo que nun puen furrular. Tolas cámaras que s’amuesan equí funcionan.

Al llau, nuna sala pequeñina, pue vese lo que yera un llaboratoriu fotográficu, elementu imprescindible pa obtener semeyas en papel, hasta la llegada de la fotografía dixital al gran públicu a partir de los años 90 del sieglu XX.

Si dalgún visitante quier información más completa de lo que s’espón eiquí, pue visitar el muséu virtual del coleccionista na sou páxina web “Colección cámaras Corsino”, au se puen observar las piezas eiquí presentes ya cuasi tola colección con fichas más completas ya semeyas detalladas, asina cumo anécdotas que fan de cada aparatu un mundu de curiosidades ya inventiva.

Pa obtener más información de la qu’apaez en cada vitrina, pue faese asina: Tres del númberu d’orde de cada aparatu, apaez sorrayada ya en negrina la sou denomación. Estas pallabras sorrayadas son las que tenemos que clicar tres d’acceder al códigu QR qu’hai en cada vitrina (que nos va llevar hasta l’archivu Grau, del web mentáu enantes).

Almítense donaciones de cámaras ou semeyas antiguas, preferentemente de Grau ou Asturias, pal futuru muséu que se ta proyectando eiquí en Grau.

Testos ya selección de piezas: Corsino Fernández Fanjul

Información de cada panel (QR)

Error grave: fotografía analóxica ya cámaras analóxicas

El llaboratoriu fotográficu

1. Antecedentes ya prefotografía

2. Los entamos

3. Sieglu XIX

4. Finales del sieglu XIX. Entamos del XX

5. Esteroscopía

6. Primer metá del sieglu XX

7. Reducción de tamaños ya cámaras de bolsu

8. Cámaras de película de 35 mm ya compactas

9. Cámaras de caxón

10. Cámaras españolas

11. Cámaras icónicas

12. Cámaras icónicas