Quisoco de la Música / Quioscu de la Música

Es una construcción realizada primordialmente de hierro, ejecutada por el arquitecto D. Juan Miguel de la Guardia,y ejemplo destacado de la arquitectura del hierro de finales del siglo XIX.

Tiene planta hexagonal, con un basamento de obra con esquinas e impostas de sillar.Está cerrado por una barandilla de hierro dividida en seis paños por las columnas de las esquinas. La decoración es a base de cinta de hierro, con motivos de curva-contracurva de aire modernista. En la zona norte se interrumpe la barandilla para dar acceso al quiosco.

Las columnas de las esquinas, en su parte baja, son pilares afacetados con basa. A partir de la barandilla, son columnas estriadas y muy estilizadas, cuyo capitel es de estilo jónico.

La cubierta es una cúpula de base hexagonal y perfil mixtilineo (chinesco). Al exterior, cubierta de cinc escamada, con nervios sogueados que rematan en bola en la cúspide. En el interior, entablillado de madera con complicadas nervaduras de refuerzo.

Quioscu de La Música

Ye una construición cuásique ensembre de fierro, fecha pol arquietectu D.Juan Miguel de la Guardia, que pertenez a l’arquitectura del fierro de los caberos años del sieglu XIX

Tien planta octogonal, con un basamentu d'obra con esquines ya impostes de piedra llabrao. Zárralu una barandiella fierro partida en seis paños poles columnes de les esquines. Na mitá de cada pañu refuércense con un barrote capital aferráu por un xablacón avolutáu. La decoración faise en cinta de fierro con motivos de curva-contracurva d'aire modernista. Na parte Norte ruémpese la barandiella, pa facer la entrada al quioscu.

Les columnes de les esquines na so parte baxa son pilares afacetaos con basa; a l'altura la barandiella camuden en columnes estriaes con un capitel d’estilu xónicu. Son columnes perestilizaes, un vezu ésti de l’arquitectura del fierro. Bonos ejemplos d'ello hailos tamién nel antiguu mercáu 'I ganáu.

El teyáu ye una cúpula de base hexagonal y perfil chinescu. Nel entablamentu, con un frisu d'oves, sobreponse una decoración en relieve, con volutes de zarciellos a los llaos de mascarones sobre palmetes. Nes esquines faise la decoración con palmetes. La cubierta esterior ye de pizarra escamao con nervios sogueaos que finen nuna bola nel cumal. L'interior ye un entabláu de madera, con moldures salientes perenrevesaes col envis d'afitalu.